Dag 13 - En ras jag inte vill ha

Dag 13
En ras jag inte vill ha
Ååh, jag älskar ju verkligen alla hundar,
men en afgan skulle jag nog ha svårt med pälsen på, den är ju så himla lång!
Men jag tycker att de är så himla vackra!

Bildkälla:
http://kompis.doggyblogg.se/58479/afganhund-och-en-blot-puss/


Men dom är ju såååå fina!


Dag 13 – En ras du inte vill ha
Dag 14 – Det här älskar min hund
Dag 15 – Det här tycker inte min hund om
Dag 16 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund
Dag 18 – Tik eller hane?
Dag 19 – Varför har du hund?
Dag 20 – Ditt mål för 2012

Kommentarer
Postat av: Katarina, Nanna och Leia

Jag har haft afghan och visst var pälsen krävande! Och visst är de otroligt vackra!

2012-01-17 @ 20:49:05
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu