Gårdagen

Kosmos här!
Igår tog matte och husse med mig till stallet, för att titta på när lillmatte red!
Det funkade inte ine i manegen, blev lite stressigt för mig.
Sedan fick jag hälsa på lillmattes sköthäst, Nikki. Hon var jättestor! Fast snäll!
Äta hästbajs är inte så dumt heller, fast matte och husse tyckte inte riktigt om det.

Sedan fick jag bada, hästlukten är inget som matte och husse uppskattar...

Jag blir helt galen när jag är nybadad, skäller, stutsar, jag slog faktiskt mitt rekord i mattförflyttning (om man slängeer sig på mattorna flyttar dem på sig) , 5m är det nya!

Sedan blev jag lite trött, som ni kanske förstår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu