Här kommer jag!

Hallå, det är Kosmos nu igen!

Igår var lillmatte i stallet och jag var som vanligt där för att hämta henne med husse.
Jag bara älskar hästbajs, det finns inget bättre! Så fort jag ser en plutt hoppar jag efter den.
Husse och matte tycker inte om det, men lillmatte säger att alla hundar äter hästbajs.
Men det är klart dom gör, det är det godaste som finns!

Sen fick jag hälsa på hästen lillmatte hade ridigt, han var unghäst, bara 4 år, så han var lika nyfiken på mig som jag var på honom.
Fast jag fick inte nosa på honom, bara titta. Det var nog säkrast så...

trött var jag efteråt iallafall...

Kommentarer
Postat av: Ebba

Molly gillar också hästbajs! :S Man får passa bara för man vet inte vad för medicin och grejer som hästarna käkar och det är inget vidare för våra hundar att få i sig!

2012-02-05 @ 09:39:07
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu