Dag 9, 10, 11 - Glömsk matte!

Jaha, hade visst glömt av det där lilla quizet jag körde, så det blir till att ta igen igen...
Dag 9
Viktiga egenskaper när jag väljer hund
När vi valde hund fanns det två valpar kvar att välja mellan, efter att vi hade sorterat bort tikarna (vi hade bestämt att vi ville ha en hane).
Därefter var valet jätte svårt, de två hundarna var väldigt lika i tempramentet.
Vi valde helt enkelt den som hade bäst chans i utställningar, då det fanns i intresset.

Dag 10
Ett roligt ögonblick med min hund
Det roligaste ögonblick jag varit med om med min hund var nog när han åt en tomat för första gången.
Han älskade den!
Först trodde han det var en boll, men så smakade den gott också, ska se om jag kan lägga upp videon på det senare.

Dag 11
Hur vi valde kennel
Vi valde kennel efter valpar, eftersom Kerry Blue Terrier är inte en så stor ras och det fanns en kennel som skulle ha valpar vid precis rätt tid som låg nära Göteborg blev det den.
Men vi hade ju inte valt den om det var en dålig kennel, kenneln var jätte trevlig med fina hundar och duktiga uppfödare!




Dag 9 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 10 – Ett roligt ögonblick med din hund
Dag 11 – Hur valde du kennel?

Dag 12 – En ras du skulle vilja ha
Dag 13 – En ras du inte vill ha
Dag 14 – Det här älskar min hund
Dag 15 – Det här tycker inte min hund om
Dag 16 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund
Dag 18 – Tik eller hane?
Dag 19 – Varför har du hund?
Dag 20 – Ditt mål för 2012

Kommentarer
Postat av: Elin

skönt att ni slipper snön, tycker den bara ställer till det här :/

2012-01-15 @ 14:37:34
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu