Dag 12 - En ras jag skulle vilja ha

Dag 12
En ras jag skulle vilja ha
Jag har alltid gillat pudlar och hade gärna haft en sådan.
Men då hade den nog fått vara kortklippt, inte med utställningsfrisyr, det hade varit lite jobbigt att ta hand om känner jag...
Jag tycker också om pumi, även om jag faktiskt aldrig har träffat någon i verkligheten (!!), så jag har igentligen inget att gå på där...
Men jag tycker att de är öerhört söta! :)
Fast man ska ju inte välja hunden efter utseendet, om man inte ska ställa ut, förstås. (sen vill man väl inte ha en ful hund heller?)
//Ellinor

Dag 12 – En ras du skulle vilja ha
Dag 13 – En ras du inte vill ha
Dag 14 – Det här älskar min hund
Dag 15 – Det här tycker inte min hund om
Dag 16 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund
Dag 18 – Tik eller hane?
Dag 19 – Varför har du hund?
Dag 20 – Ditt mål för 2012

Kommentarer
Postat av: fia

ÅÅÅh va roligt att du gillar pudlar. De är fantastiskt roliga. Väldigt smarta och lättlärda. Jag rakar av allt håret på sommaren. De älskar när de blir av med håren. Fäller ju inte ett hårstrå. Väldigt behändigt.

Jag har även en riesen. De liknar din fine kosmos som valpar. kram Fia

2012-01-16 @ 21:20:46
URL: http://www.fianathome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu