Dag 1 - Presentera mig själv

Dag 1
Presentera mig själv
Jag är en tjej som älskar djur, framförallt hundar och hästar. Jag har en hund som heter Kosmos och rider två ggr i veckan. Förutom djur så intresserar jag mig även för musik och mode. Jag går på högstadiet på en skola i Göteborg.
Jag hoppas att det var tillräckligt för er attt få en uppfattning om vem jag är.

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Presentera min hund
Dag 3 – Berätta om din hunds ras
Dag 4 – Din första hund
Dag 5 – Andra husdjur i sitt liv
Dag 6 – Renras eller blandras?
Dag 7 – Hundsport
Dag 8 – Har du och din hund tävlat?
Dag 9 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 10 – Ett roligt ögonblick med din hund
Dag 11 – Hur valde du kennel?
Dag 12 – En ras du skulle vilja ha
Dag 13 – En ras du inte vill ha
Dag 14 – Det här älskar min hund
Dag 15 – Det här tycker inte min hund om
Dag 16 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund
Dag 18 – Tik eller hane?
Dag 19 – Varför har du hund?
Dag 20 – Ditt mål för 2012

Kommentarer
Postat av: P.S hundar

Ne, det är ingen röra hos oss! Men allmänlydnaden måste ju sitta på första innan man blir med fler hundar osv. Då känns det inte så mycket :)

2012-01-02 @ 16:23:08
URL: http://pshundar.se
Postat av: Anna & Juni

Ja, det är underbart att åka skidor efter hund. Önskar ibland att min egna var lite större så hon kunde dra mer!

2012-01-02 @ 18:47:09
URL: http://www.annaronge.com/blogg
Postat av: Anna @ Rocktassar

Tack ;) Ja, jag tyckte själv det var en rolig idé ;)



Kul att hitta nya bloggar! Lycka till under 2012!

2012-01-02 @ 18:54:45
URL: http://rocktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu